Občina Horjul ni pristopila v integriran sistem javnega prevoza
Statistični podatki, prejeti s strani LPP kažejo, da je bilo v mesecu februarju na relaciji avtobusnega prevoza Vrzdenec-Ljubljana prodanih 146 dijaških mesečnih vozovnic in 11 delavskih mesečnih vozovnic. Poleg teh pa je bilo v mesecu februarju, prodanih 740 priložnostnih vozovnic, kar ob upoštevanju 20 delovnih dni, pomeni 18 potnikov dnevno v obe smeri.
Integrirani avtobusni prevoz predstavlja približno 50 % cenejšo karto za priložnostne potnike in delavske mesečne vozovnice, vendar dijaške mesečne vozovnice tudi z integriranim prevozom ostajajo cenovno nespremenjene (20 oz. 25 EUR).Znižanje cene vozovnic za priložnostne potnike in delavske mesečne vozovnice bi občinski proračun obremenile (ne glede na število dejanskih potnikov) za cca. 30.000 EUR letno. Tu pa gre poleg dobre strani za potnika omeniti tudi slabšo stran, ki bi jo doživeli vsi zaposleni, katerim delodajalec povrača prevoz na delo z javnim prevoznim sredstvom. Slednjim bi se namreč na račun znižane vozovnice znižali tudi prihodki na račun povračila prevoznih stroškov z javnim prevoznim sredstvom. Najslabšo stran pri t tem bi torej potegnili tisti, ki imajo značaj službe tak, da so vezani na lasten prevoz. Marsikateremu zaposlenemu namreč denar, ki ga dobi za povračilo stroškov prevoza na delo, pomeni, da bi bil družinski proračun prikrajšan od 40 do 60 EUR mesečno.
Glede na zgoraj navedene razloge Občina Horjul trenutno ni pristopila k integriranemu avtobusnemu prevozu, kar pa ne pomeni, da je ta odločitev dokončna. Spremljali bomo kaj bo prinesel čas in v vsakem primeru naredili to, kar je najboljše za večino občanov.
Župan Janko Jazbec