JNMV: Zamenjava športnega poda Športne dvorane pri OŠ Horjul
JNMV: Zamenjava športnega poda Športne dvorane pri OŠ Horjul
3. 4. 2025
Urška M.
96
Osnovni podatki
03.04.2025
Javna naročila
17.04.2025 do 12:00
430-0003/2025
03.04.2025
17.04.2025 ob 13:00
Spoštovani,
sporočamo vam, da je objavljeno javno naročilo male vrednosti št. JN002321/2025-SL1/01 - Zamenjava športnega poda Športne dvorane pri OŠ Horjul.
Razpis je objavljen in dostopen preko portala javnih naročil pod št. objave JN002321/2025-SL1/01 dne 3. 4. 2025, povezava do objave: https://www.enarocanje.si/#/pregled-objav/902012 ter na informacijskem sistemu e-JN prek povezave: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=54905 .
sporočamo vam, da je objavljeno javno naročilo male vrednosti št. JN002321/2025-SL1/01 - Zamenjava športnega poda Športne dvorane pri OŠ Horjul.
Razpis je objavljen in dostopen preko portala javnih naročil pod št. objave JN002321/2025-SL1/01 dne 3. 4. 2025, povezava do objave: https://www.enarocanje.si/#/pregled-objav/902012 ter na informacijskem sistemu e-JN prek povezave: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=54905 .
Rok za predložitev ponudb je 17. 4. 2025 do 12.00 ure preko sistema e-JN, odpiranje ponudb poteka prek sistema e-JN istega dne z začetkom ob 13.00 uri. Rok za postavljanje vprašanj je 9. 4. 2025 do 12.00 ure.
Občina Horjul
Vprašanje 1 Datum:4. 4. 2025, 7:20
Zdravo,
v referenčnem pogoju navajate " Referenčni posel mora dosegati vrednost najmanj 200.000,00 EUR brez DDV. V vrednost niso vključeni morebitni aneksi za dodatna dela, temveč samo osnovna pogodba....."
Referenčni posel je končna obračunska vrednost izvedenih del, katere del so tudi sklenjeni aneksi.
Prosim, da pogoj popravite , v nasprotnem pripravimo revizijo JN.
lp
v referenčnem pogoju navajate " Referenčni posel mora dosegati vrednost najmanj 200.000,00 EUR brez DDV. V vrednost niso vključeni morebitni aneksi za dodatna dela, temveč samo osnovna pogodba....."
Referenčni posel je končna obračunska vrednost izvedenih del, katere del so tudi sklenjeni aneksi.
Prosim, da pogoj popravite , v nasprotnem pripravimo revizijo JN.
lp
Odgovor 1 Datum: 4. 4. 2025, 10:02
Spremeni se referenčni pogoj v točki 8.2.4.1, tako da se po novem glasi:
»Ponudnik mora predložiti najmanj eno referenco, iz katere izhaja, da je gospodarski subjekt v zadnjih petih (5) letih pred objavo predmetnega javnega naročila na Portalu javnih naročil uspešno izvedel vsaj eno referenčno delo, ki zajema odstranitev obstoječega športnega poda, dobavo in vgradnjo športnega poda s primerljivo velikostjo površine. Za primerljivo velikost površine se šteje površina vsaj 720 m2.
Referenčni posel mora dosegati vrednost najmanj 200.000,00 EUR brez DDV.
Naročnik bo upošteval izključno zaključena dela. Zaključenost projekta pomeni končanje del z uspešno izvedeno primopredajo (tj. s primopredajnim zapisnikom) za referenčni projekt.
Naročnik si pridržuje pravico od ponudnika zahtevati predložitev dokazil (npr. projektna dokumentacija, gradbeno ali uporabno dovoljenje, pogodba, itd.), iz katerih bo izhajalo, da referenčni posel izpolnjuje zahteve naročnika.
Naročnik si pridržuje pravico, da predložene reference preveri sam pri investitorju in jih ne upošteva, v kolikor le-teh ne bo mogoče pridobiti oz. preveriti (preverba istovrstnosti referenčnih del in referenčne opreme).«
Smiselno enako se spremeni besedilo v obrazcu Priloga št. 6 (Seznam referenčnih poslov).
»Ponudnik mora predložiti najmanj eno referenco, iz katere izhaja, da je gospodarski subjekt v zadnjih petih (5) letih pred objavo predmetnega javnega naročila na Portalu javnih naročil uspešno izvedel vsaj eno referenčno delo, ki zajema odstranitev obstoječega športnega poda, dobavo in vgradnjo športnega poda s primerljivo velikostjo površine. Za primerljivo velikost površine se šteje površina vsaj 720 m2.
Referenčni posel mora dosegati vrednost najmanj 200.000,00 EUR brez DDV.
Naročnik bo upošteval izključno zaključena dela. Zaključenost projekta pomeni končanje del z uspešno izvedeno primopredajo (tj. s primopredajnim zapisnikom) za referenčni projekt.
Naročnik si pridržuje pravico od ponudnika zahtevati predložitev dokazil (npr. projektna dokumentacija, gradbeno ali uporabno dovoljenje, pogodba, itd.), iz katerih bo izhajalo, da referenčni posel izpolnjuje zahteve naročnika.
Naročnik si pridržuje pravico, da predložene reference preveri sam pri investitorju in jih ne upošteva, v kolikor le-teh ne bo mogoče pridobiti oz. preveriti (preverba istovrstnosti referenčnih del in referenčne opreme).«
Smiselno enako se spremeni besedilo v obrazcu Priloga št. 6 (Seznam referenčnih poslov).
Vprašanje 2 Datum: 8. 4. 2025, 9:43
Naročnika sprašujemo ali je res potrebno vse zahtevana dokazila prilagati k ponudbi in to še z slovenskimi prevodi? OZ. naročniku predlagamo, da navedeno preverja za najcenejšega ponudnika v fazi pred izvedbo oz. potrditvijo parketa za vgradnjo. S tem močno prihrani čas in stroške prevodov krogu potencialnih ponudnikov, ki ne bodo prišli v izbor. hvala
Odgovor 2 Datum: 9. 4. 2025, 14:13
Naročnik spreminja zahtevo glede prevodov zahtevanih dokazil. Poleg certifikatov v slovenščini, lahko ponudniki predložijo certifikate tudi v angleškem jeziku, da lahko naročnik brez težav primerja ponujene produkte. Certifikati v drugih jezikih niso dopustni.
Vprašanje 3 Datum: 8. 4. 2025, 9:47
Pri dokazilih za športni pod je navedena zahteva za IHF potrdilo ustreznosti. naročnika opominjamo, da je to zahteva ROKOMETNE ZVEZE za najvišja tekmovanja, pa še ta se odvijajo ne na parketu ampak na pvc podlogah. Ker gre očitno za preferiranje točno določenega tipa parketa in ponudnika, naročnika pozivamo, da to zahtevo umakne, saj že sama dvorana ne ustreza za rokometne tekme višjih lig.
Odgovor 3 Datum: 9. 4. 2025, 14:15
Naročnik briše zahtevo po predložitvi IHF potrdila ustreznosti in se le-ta ne zahteva.
Vprašanje 4 Datum: 8. 4. 2025, 11:03
29. točke prvega odstavka 2. člena ZJN-3, določa, da je ponudba dopustna, če je predložena pravočasno, če za ponudnika ne obstajajo razlogi za izključitev (75. člen ZJN-3), če ponudnik izpolni pogoje za sodelovanje (76. člen ZJN-3), če ponudba ustreza potrebam in zahtevam naročnika, določenim v tehničnih specifikacijah in v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila, če v zvezi s ponudbo ni dokazano nedovoljeno dogovarjanje ali korupcija, če ponudba ni neobičajno nizka in če ne presega zagotovljenih sredstev naročnika. V skladu s prvim odstavkom 89. člena ZJN-3 (pregled in ocenjevanje ponudb ter način oddaje javnega naročila) naročnik odda javno naročilo na podlagi meril, potem ko preveri, da je ponudba skladna z zahtevami in pogoji, določenimi v obvestilu o javnem naročilu ter v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila, po potrebi ob upoštevanju variant iz 72. člena ZJN-3, in da je ponudbo oddal ponudnik, pri katerem ne obstajajo razlogi za izključitev iz 75. člena ZJN-3 in izpolnjuje pogoje za sodelovanje ter izpolnjuje pravila in merila iz 82. in 83. člena ZJN-3, če so bila določena.
Kot ponudnik smo zainteresirani, da bi oddali ponudbo na predmetnem razpisu, vendar je dokumentacija naročnika v določenih delih pa je neopravičeno diskriminatorna. Načelo transparentnosti javnega naročanja (6. člen ZJN-3) med drugim zahteva, da so zahteve, pogoji za sodelovanje in merila za oddajo javnega naročila v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila jasno, natančno in nedvoumno določene, tako da lahko vsi razumno obveščeni in skrbni ponudniki natančno razumejo njihov pomen in jih lahko enako razlagajo ter da lahko naročnik dejansko preveri, ali so ponudbe izpolnjevale zahteve, ki veljajo za zadevno naročilo, enako pa velja za način dokazovanja. Namen zahteve po transparentnosti je, da za vse ponudnike veljajo enaki pogoji tako v času, ko pripravljajo ponudbe, kot tudi v času, ko naročnik te ponudbe presoja, s čimer se zagotavlja spoštovanje načela enakopravne obravnave ponudnikov (7. člen ZJN-3). Namen zahteve po vnaprejšnji jasni, natančni in nedvoumni določitvi pravil postopka za oddajo javnega naročila je posledično (tudi) zagotoviti neobstoj tveganja favoriziranja in preprečiti naročnikovo subjektivno oz. arbitrarno ocenjevanje in vrednotenje ponudb ter zagotoviti, da se ponudniki že vnaprej seznanijo z okoliščinami, ki bodo vplivale na oddajo javnega naročila. Ker mora naročnik ravnati strogo v skladu s pravili, ki jih je sam določil, lahko zgolj vnaprej jasno določen postopek oddaje naročila ponudniku jasno in nedvoumno predstavi, na kakšen način bo naročnik oddal javno naročilo, naročniku pa onemogoči naknadno (nedopustno) diskrecijo pri izvedbi postopka. Pri pregledu ponudb oz. pri presoji, ali je ponudba skladna z naročnikovimi pogoji in zahtevami, določenimi v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila, je relevantno, katere pogoje, zahteve in izključitvene razloge je naročnik vključil v dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila in kakšna dokazila je zahteval.
Ob pregledu razpisne dokumentacije ugotavljamo, da le ta ni pripravljena v skladu s temeljnim načelom gospodarnosti, transparentnosti in enakopravnosti ponudnikov, zato vas pozivamo, da jo ustrezno spremenite z odgovori na spodaj zastavljena vprašanja.
Naročnika opominjamo, da je sam popis parketa in zahteve za skladnosti, oblikovan tako, da kljub prvemu videzu odprtih možnosti različnih tipov parketa, le to ne dopušča in glede na pregled proizvajalcev in njihovih tipov parketov, zelo močno omejuje konkurenco in preferira točno določenega ponudnika in tip parketa, ki ga lahko na zahteve popisa v celoti izpolni in ponudi le on.
Če pogledamo samo zahtevo višine, naveden procent odstopanja (+-6%, kar pomeni višino od 54,52 do 61,48mm), izloči veliko število možnih tipov parketa, hkrati pa ima naročnik možnost prilagajanja priprave podlage, glede na potencialne višine parketa od 50- 65 mm – kar ni noben problem pri izvedbi.
Druga zahteva, ki omejuje konkurenco je zahteva po brušenju in lakiranju parketa na licu mesta.
Evropski proizvajalci športnih parketov v večini nudijo le gotovo lakirane sisteme in to pet, celo 7 slojno lakiranje tako zgornje, kot spodnje strani. Tako lakiranje je vsekakor veliko bolj kvalitetno, pa tudi veliko lepše, sama montaža na objektu pa veliko krajša. Tudi zarisovanje črt ni problematično, saj so barve zelo kvalitetne in obstojne.
Tretja zahteva, ki glede omejuje konkurenco je zahteva, da mora proizvajalec parketov imeti zagotovljeno kakovost proizvodnje in ravnanje z okoljem ISO 9001 IN 14001….Gre za standarde, ki niso produktni in nimajo učinka na kvaliteto parketa, v kolikor imajo parketi vse ostale certifikate. Ker so proizvajalci iz tujine imajo tudi zelo različne sisteme in zahteve, ki se razlikujejo od države do države. Torej ta zahteva izloči možnost ponudbe proizvajalca, ki ima sicer zelo kvalitetne parkete z vsemi produktnimi certifikati in mogoče še bolj kvalitetne parkete kot je zahtevani.
Četrta zahteva, ki izloči veliko potencialni tipov parketa je IHF potrdilo. Rokomet se namreč v višjih ligah igra na posebnih podlogah, ki se položijo preko parketa, dvorane morajo ustrezati po velikosti tudi zahtevam za igro rokometa. Večina proizvajalce parketa zato tudi ne pridobiva tega potrdila, saj gre za komercialni certifikat, ki na kvaliteto parketa nima vpliva.
Naročniku zato predlagamo, da navedene zahteve spremeni tako, da odpre potencialni krog možnih ponudnikov, ki bodo ponudili sistem športnega poda, ki bo izpolnjeval in ustrezal spodnjim zahtevam:
Končna višina sistema športnega poda od 50 do 65 mm.
Dopušča se dobava sistema, ki je že tovarniško lakiran vsaj 5 x
Dokazilo o kvaliteti proizvodnje in ravnanja z okoljem mora dokazati ponudnik
Nudeni sistem športnega poda mora imeti skladnost in dokazila z:
EN 14904
Požarne lastnosti najmanj v stopnji cfl-s1
FIBA potrdilo
Tehnični list in izjavo o navedbi nudenega tipa parketa
Dokazilo FSC/PEFC
Odgovor 4 Datum: 9. 4. 2025, 14:53
Kot ponudnik smo zainteresirani, da bi oddali ponudbo na predmetnem razpisu, vendar je dokumentacija naročnika v določenih delih pa je neopravičeno diskriminatorna. Načelo transparentnosti javnega naročanja (6. člen ZJN-3) med drugim zahteva, da so zahteve, pogoji za sodelovanje in merila za oddajo javnega naročila v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila jasno, natančno in nedvoumno določene, tako da lahko vsi razumno obveščeni in skrbni ponudniki natančno razumejo njihov pomen in jih lahko enako razlagajo ter da lahko naročnik dejansko preveri, ali so ponudbe izpolnjevale zahteve, ki veljajo za zadevno naročilo, enako pa velja za način dokazovanja. Namen zahteve po transparentnosti je, da za vse ponudnike veljajo enaki pogoji tako v času, ko pripravljajo ponudbe, kot tudi v času, ko naročnik te ponudbe presoja, s čimer se zagotavlja spoštovanje načela enakopravne obravnave ponudnikov (7. člen ZJN-3). Namen zahteve po vnaprejšnji jasni, natančni in nedvoumni določitvi pravil postopka za oddajo javnega naročila je posledično (tudi) zagotoviti neobstoj tveganja favoriziranja in preprečiti naročnikovo subjektivno oz. arbitrarno ocenjevanje in vrednotenje ponudb ter zagotoviti, da se ponudniki že vnaprej seznanijo z okoliščinami, ki bodo vplivale na oddajo javnega naročila. Ker mora naročnik ravnati strogo v skladu s pravili, ki jih je sam določil, lahko zgolj vnaprej jasno določen postopek oddaje naročila ponudniku jasno in nedvoumno predstavi, na kakšen način bo naročnik oddal javno naročilo, naročniku pa onemogoči naknadno (nedopustno) diskrecijo pri izvedbi postopka. Pri pregledu ponudb oz. pri presoji, ali je ponudba skladna z naročnikovimi pogoji in zahtevami, določenimi v dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila, je relevantno, katere pogoje, zahteve in izključitvene razloge je naročnik vključil v dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila in kakšna dokazila je zahteval.
Ob pregledu razpisne dokumentacije ugotavljamo, da le ta ni pripravljena v skladu s temeljnim načelom gospodarnosti, transparentnosti in enakopravnosti ponudnikov, zato vas pozivamo, da jo ustrezno spremenite z odgovori na spodaj zastavljena vprašanja.
Naročnika opominjamo, da je sam popis parketa in zahteve za skladnosti, oblikovan tako, da kljub prvemu videzu odprtih možnosti različnih tipov parketa, le to ne dopušča in glede na pregled proizvajalcev in njihovih tipov parketov, zelo močno omejuje konkurenco in preferira točno določenega ponudnika in tip parketa, ki ga lahko na zahteve popisa v celoti izpolni in ponudi le on.
Če pogledamo samo zahtevo višine, naveden procent odstopanja (+-6%, kar pomeni višino od 54,52 do 61,48mm), izloči veliko število možnih tipov parketa, hkrati pa ima naročnik možnost prilagajanja priprave podlage, glede na potencialne višine parketa od 50- 65 mm – kar ni noben problem pri izvedbi.
Druga zahteva, ki omejuje konkurenco je zahteva po brušenju in lakiranju parketa na licu mesta.
Evropski proizvajalci športnih parketov v večini nudijo le gotovo lakirane sisteme in to pet, celo 7 slojno lakiranje tako zgornje, kot spodnje strani. Tako lakiranje je vsekakor veliko bolj kvalitetno, pa tudi veliko lepše, sama montaža na objektu pa veliko krajša. Tudi zarisovanje črt ni problematično, saj so barve zelo kvalitetne in obstojne.
Tretja zahteva, ki glede omejuje konkurenco je zahteva, da mora proizvajalec parketov imeti zagotovljeno kakovost proizvodnje in ravnanje z okoljem ISO 9001 IN 14001….Gre za standarde, ki niso produktni in nimajo učinka na kvaliteto parketa, v kolikor imajo parketi vse ostale certifikate. Ker so proizvajalci iz tujine imajo tudi zelo različne sisteme in zahteve, ki se razlikujejo od države do države. Torej ta zahteva izloči možnost ponudbe proizvajalca, ki ima sicer zelo kvalitetne parkete z vsemi produktnimi certifikati in mogoče še bolj kvalitetne parkete kot je zahtevani.
Četrta zahteva, ki izloči veliko potencialni tipov parketa je IHF potrdilo. Rokomet se namreč v višjih ligah igra na posebnih podlogah, ki se položijo preko parketa, dvorane morajo ustrezati po velikosti tudi zahtevam za igro rokometa. Večina proizvajalce parketa zato tudi ne pridobiva tega potrdila, saj gre za komercialni certifikat, ki na kvaliteto parketa nima vpliva.
Naročniku zato predlagamo, da navedene zahteve spremeni tako, da odpre potencialni krog možnih ponudnikov, ki bodo ponudili sistem športnega poda, ki bo izpolnjeval in ustrezal spodnjim zahtevam:
Končna višina sistema športnega poda od 50 do 65 mm.
Dopušča se dobava sistema, ki je že tovarniško lakiran vsaj 5 x
Dokazilo o kvaliteti proizvodnje in ravnanja z okoljem mora dokazati ponudnik
Nudeni sistem športnega poda mora imeti skladnost in dokazila z:
EN 14904
Požarne lastnosti najmanj v stopnji cfl-s1
FIBA potrdilo
Tehnični list in izjavo o navedbi nudenega tipa parketa
Dokazilo FSC/PEFC
Odgovor 4 Datum: 9. 4. 2025, 14:53
Višina skupnega pričakovanega sestava je v celoti opredeljena v projektni dokumentaciji. Višina trenutnega sestava je 120 mm, kar pomeni, da je ob predvideni izvedbi stiroestriha, kot nove podlage za športni pod in z višino poda 58 mm, se skupna višina sestave poveča za 4-9 mm, kar glede na obstoječe stanje vgrajenih elementov v dvorani ne predstavlja težav. Naročnik se strinja, da se spremeni določilo, da tako dovoljeni športni podi debeline med 50-65 mm, pri čemer se tekom izvedbe ne sme tanjšati predvidenih drugih sestavov in mora ponuditi v primeru višjega ponujenega sestava športnega poda v ceno športnega poda vključiti tudi morebitne prilagoditve nivojev navezovanja obstoječega tlaka in drugih stavbnih elementov (prilagoditev ALU vratnih kril, ki se odpirajo v novem območju). športnega poda). V primeru, da prilagoditev stavbnega pohištva in drugih stavbnih elementov ob ponujenem sestavu ni mogoča, mora ponudnik v ceni športnega poda zagotoviti zamenjavo z novimi elementi z enakimi ali boljšimi karakteristikami. Vsak ponudnik ima možnost ogleda objekta in seznanjenosti z obstoječim stanjem. Ta dela se nikakor ne bodo naredila kot dodatna dela. Pri tem je potrebno upoštevati vse projektne značilnosti posameznih elementov (zagotavljanje morebitnih pripirov za potrebe pretoka zraka – prezračevanje, svetle dimenzije prehodov, ki morajo biti skladni s TSG-1-001: 2019. POŽARNA VARNOST V STAVBAH) ter po Pravilniku o univerzalni gradbitvi in uporabi objektov Uradni list RS, št. 41/18 in 199/21 – GZ-1 (predvsem višina med različnimi tlaki ali pripira ne sme biti večja od 15 mm).
V preostalih delih naročnika ne spreminjamo razpisne dokumentacije, z izjemo IHF potrdila o ustreznosti, ki ga je naročnik že brisal na podlagi prej objavljenega odgovora.